So Yummy - Reisverslag uit Málaga, Spanje van Caro Hulzen - WaarBenJij.nu So Yummy - Reisverslag uit Málaga, Spanje van Caro Hulzen - WaarBenJij.nu

So Yummy

Blijf op de hoogte en volg Caro

24 Januari 2013 | Spanje, Málaga

Alweer een weekje verder.. Afgelopen weekend ging ik eindelijk weer de hort op. Ik was helemaal klaar met alleen maar uit werk thuis zitten of winkelen. Dus contacte ik Laura op facebook of ze misschien zin had om bij de Japanner te eten. Enkele berichtjes later hadden we om half 10 voor de kiko afgesproken. Top! Laura had mij de vorige keer verteld dat het eten bij de Japanner ´so yummy´ is en ook nog eens niet heel duur. Waar je normaal in Nederland rond de 40/50 euro voor betaald, betaal je hier 20/25 euro voor een kereltje die voor je neus kookt. Oftewel teppanyaki. Voorafje nog lekker sushi en wat drankjes en ik was maar iets meer dan 30 euro kwijt!! Was een erg gezellige avond uiteindelijk was ik half 1 thuis ofzo.. Had trouwens een half jaar geleden nooit verwacht dat ik 3 uur lang aan een stuk door engels zou kunnen praten!

Zondag was weer zo´n relax dagje. Lekker uitslapen, beetje spaans leren, in bad, beetje aan school werken en vervolgens lekker een film kijken. Heb er inmiddels al heel wat gezien dus nog bedankt daarvoor pap!

Verder is m´n week vooral bestaande uit vroeg wakker worden door lawaai van de fransman werken eten slapen, vroeg wakker worden door lawaai van de fransman werken eten slapen, vroeg wakker worden door lawaai van de fransman werken eten slapen en toen was het alweer donderdag. Ik zou vanavond met Laura naar intercambio gaan, maar helaas gaat dat niet meer door. Dus nu gaan we volgende week!

Er was trouwens dinsdag nog wat sensatie op werk. We hebben namelijk een citroen dief haha. Virginia had hem al eerder hier gezien en zag nu ook dat hij het deed. Ze vertelde dat die man kwam met een touw en die gooide hij in de boom en begon daarna heel hard te trekken zodat de citroenen eruit vielen. Javier had blijkbaar niets door, alhoewel dat niet helemaal zeker is. Maar zoals ik al vaker heb gehoord van collega´s heeft hij nogal een vreemde manier van dingen duidelijk maken of zeggen.

Zaterdag moet ik weer werken omdat ik de week erop vrij ben als mama komt! Daarna ga ik vast en zeker weer winkelen;-)

¡Hasta luego!

  • 25 Januari 2013 - 13:14

    Michelle:

    Hey Car,

    Kun je ook foto's aan je reisverslagen toevoegen? Ben wel benieuwd hoe je kamertje enzo er uit ziet!
    Werkse het weekend!!

    Kus xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Caro

Ik ben Caro, 20 jaar en ga eindelijk één van mijn dromen verwezenlijken: In Spanje wonen en vooral de Spaanse taal leren in het zonnige zuiden!

Actief sinds 10 Okt. 2012
Verslag gelezen: 229
Totaal aantal bezoekers 11016

Voorgaande reizen:

12 November 2012 - 17 Mei 2013

Afstudeerstage bij Málaga Sí

Landen bezocht: