Pandabeer - Reisverslag uit Málaga, Spanje van Caro Hulzen - WaarBenJij.nu Pandabeer - Reisverslag uit Málaga, Spanje van Caro Hulzen - WaarBenJij.nu

Pandabeer

Blijf op de hoogte en volg Caro

12 Februari 2013 | Spanje, Málaga

Afgelopen week telde ik de nachten af voordat ik dan eindelijk Daim weer zou zien.. Ik ben maar twee keer in de week gaan hardlopen zodat het wat sneller ging! Daarnaast kon het natuurlijk ook geen kwaad met een weekend vol lekkere wijntjes en eten in het vooruitzicht..

Toen het dan eindelijk vrijdagochtend was, kon ik niets anders meer doen op werk dan kijken hoelaat het vliegtuig zou landen. Toen ik zag dat dit 12:22 werd ipv 12:50 ontstond de gezelligheid op werk.. not! Ik wilde namelijk Daim verrassen door op het vliegveld op hem te staan wachten. Wat betekende dat ik de bus een kwartiertje eerder wilde nemen. Nou dat was belachelijk hoor. Want ja dan moest er weer gepraat worden met Javier en dat werd al zoveel gedaan voor mij. Eh hallo ik zie het probleem niet voor 15 minuten als er werkelijk waar GEEN werk te doen is. Wat overigens al de hele week zo was.. Maarja na diep zuchten en zielig kijken mocht ik 15 minuten eerder weg. Toen ontstond het volgende probleem, de buschauffeur. Ik heb werkelijk waar nog nooit zooooooo langzame buschaueffeur gehad. Wat een drama! Overal stopte die voor niets. Stoplichten, zebrapaden weet ik veel wat. Het was overduidelijk dat hij met pensioen moest en ik een sprint moet trekken om mijn trein nog te halen. Ik heb nog net niet de longen uit m´n lijf gerent, maar ik was zo blij toen ik zag dat de trein er nog stond. Tot dat ik eindelijk een kaartje had, door het poortje liep en dat pokke ding weg reed zonder mij.. Top, 20 minuten wachten, Daim niet kunnen ophalen en 15 minuten op werk inhalen voor jan kut. In alle goede hoop dat Daim de trein ook net zou missen en ik hem in ieder geval op het station zou verrassen pakte ik de volgende trein. Jaaa daar stond die! Je had z´n gezicht moeten zien haha. Meneer dacht namelijk dat ik de hele dag moest werken.

Eenmaal thuis zijn we eigenlijk direct naar het strand gegaan om lekker te lunchen in het zonnetje! Daarna even naar het centrum wat winkeltjes bekijken en natuurlijk wat kopen. De zonsondergang hebben we gezien op het AC Hotel. Onder genot van een heerlijk wijntje natuurlijk. In de avond heerlijk gegeten bij Matahambre. In het centrum was het super druk en gezellig vanwege de carnaval. Overal weer van die groepjes verkleedde mensen die zingen.

Zaterdag lekker uitgeslapen en naar de haven gegaan. Wederom heerlijk geluncht en de eerste fles wijn soldaat gemaakt. Het was heerlijk weer!! Zat in een hempje en Daim in korte broek (ter beschrijving hoe warm het was). Na twee keer bij verschillende tentjes salade (Daim ook!) gegeten te hebben zijn we weer even het centrum in gegaan. Daim is weer voorzien van een leuke zomerjas. Na het winkelen even naar huis gegaan om op bed te liggen want het arme schat voelde zich helemaal niet lekker. Uiteindelijk om 9 uur wakker geworden en vervolgens maar klaar gemaakt om lekker te eten bij de Japanner. Ja zo gaat dat hier. Daim en ik hebben besloten dat we in ons huis later ook zo´n tepanyaki plaat willen, incl. een japanner die kookt. Oja ik heb trouwens een garnaal op incl hoofd. Op facebook plaats ik wel een foto van hoe het eruit zag.. Moet zeggen dat ik er twee op heb, op aandringen van Daim heb ik de andere twee maar laten staan. Zo lekker was het ook niet haha. Na twee flessen wijn en nog een chupito bij de Japanner kregen we wel zin om te stappen. Dus toen wij als laatste bij de Japanner de deur uitliepen zijn we maar naar het centrum gegaan. Eerst nog een cocktailtje gedaan bij Picasso en vervolgens naar Sala Gold. Nog een grote grap dat we geen geld meer hadden en we niet konden pinnen. Na 3 automaten geprobeerd te hebben, kwam er gelukkig nog 30 euro uit. Precies genoeg voor entree en en een taxi. Hoppa! Werkelijk een top avond gehad!!!

Volgende ochtend lekker brak tot 1 uur in bed gelegen. Beetje hoofdpijn dat wel! Uiteindelijk maar op gestaan om weer te lunchen bij het strand. Daim vond het zo lekker dat die nog een keer wilde. En we waren niet de enige. Zo´n 5 tafels voor ons waarop we moesten wachten.. Eenmaal na een hele poos (heb geen idee hoe lang) zaten we aan een tafeltje. Het was wel een stuk kouder want het waaide echt enorm hard. Hebben mega lang gewacht op ons eten, maar het smaakte weer goed! Uiteindelijk was het al 5 uur ofzo en zijn we nog maar even naar huis gegaan om alles weer in te pakken. Wat vliegt de tijd! In de avond zijn we nog weer naar Matahambre gegaan omdat Daim super graag nog een keer een broodje kip wilde. Beetje zielig dat die uiteindelijk uitverkocht was.. En toen gingen we na het eten alweer terug naar huis, want om 4 uur ging de wekker. Het blijft raar om alleen achter te blijven en niet lekker mee te gaan met hem. Maar het goede nieuws is dat die waarschijnlijk 28 februari alweer komt!!! Dan zie ik hem over 16 nachtjes alweer. Wat een geluk!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Caro

Ik ben Caro, 20 jaar en ga eindelijk één van mijn dromen verwezenlijken: In Spanje wonen en vooral de Spaanse taal leren in het zonnige zuiden!

Actief sinds 10 Okt. 2012
Verslag gelezen: 231
Totaal aantal bezoekers 11017

Voorgaande reizen:

12 November 2012 - 17 Mei 2013

Afstudeerstage bij Málaga Sí

Landen bezocht: