Caliente y frío - Reisverslag uit Málaga, Spanje van Caro Hulzen - WaarBenJij.nu Caliente y frío - Reisverslag uit Málaga, Spanje van Caro Hulzen - WaarBenJij.nu

Caliente y frío

Blijf op de hoogte en volg Caro

04 Maart 2013 | Spanje, Málaga

Wat is het fijn om zo verliefd te zijn op iemand. Afgelopen weekend was Daïm weer hier. Deze keer al vanaf donderdagavond. Wat maakt dat een verschil zeg met vrijdagmiddag!! Natuurlijk hebben we uiteindelijk toch weer meer geld uitgegeven dan dat we wilde maarja wat wil je met twee levensgenieters (lees eet en wijn liefhebbers)

Donderdag was ik uit werk snel naar huis gelopen (ja ik loop nu elke keer 20 min. naar werk) met de weegschaal die ik gelukkig uiteindelijk toch mocht lenen. Door miscommunicatie mocht ik die eerst niet mee naar m´n appartement. Een groot probleem, ik kan opzich aardig dingen inschatten, maar of de koffer 20 kilo weegt of niet gaat me echt niet lukken. Niet dat ik dacht dat de weegschaal heel betrouwbaar was, maar vanochtend hoorde ik van Daïm dat de koffer exact 20,0 kilo woog. Schouderklopje voor mezelf en de weegschaal. Afin, dit keer was ik wel op tijd bij de luchthaven. Mocht ook wel nu ik ruim ander half uur van te voren weg ging en de bus lekker doorreed... Voor de verandering hebben we gegeten bij Matahambre. Ja want dit was wel Daïm zijn laatste keer dus we moesten en zouden nog een broodje kip eten!!

De volgende dag zijn we redelijk vroeg vertrokken naar Marbella nadat we overheerlijke chocolade croissantjes uit de oven hadden gegeten. De dag zat ons mee, heerlijk weer! Overal de perfecte timing, oftewel tot vier keer toe precies de bus halen (oke we moesten wel twee keer rennen). Daïm dacht nog even slim koud water te halen voordat we de bus ingingen. ´Quiero agua caliente´. Ehh lief dat is warm, ojaaaaa. Tot verbazing sprak de verkoper ook nog Nederlands, waardoor het nog grappig werd. Bijzijn momentje.. Mega toeristisch ritje van anderhalf uur waren we dan in Marbella. Volgende missie was het hotel zoeken, inmiddels zijn we erachter dat Daïm zijn richtingsgevoel nog slechter is dan een goudvis maar daartegenover die van mij uitmuntend is. Dus vonden we in één keer, ja echt, het hotel. Wow, een kingsize bed was eigenlijk niets bij ons bed. Omdat er geen tweepersoonsbedden meer waren kregen we er eigenlijk twee?! Uitgestrekt over de twee bedden was er nog ruimte over. Na wat foto´s snel naar de boulevard gelopen om lekker te lunchen. Prijsjes zijn een tikkeltje duurder, even wennen! Heerlijk in de zon gezeten, met als plan zo nog op het dakterras van het hotel te gaan liggen bakken, liepen we terug naar een steeds minder zonnige hotel. Shit dan maar gebruik maken van de SPA! Jaja die hadden we ook nog. Prima 2 uurtjes tot ´rust´ gekomen.

In de avond op pad gegaan naar Haciendapatagonica, een Argentijns restaurant getipt door Monika. Wat waren we blij dat ik met mijn wederom goede richtinggevoel er in één keer heen liepen en zagen dat het enorm druk was. De rest was namelijk zo uitgestorven! Restaurantjes met één tafel of zelfs aan het sluiten om 10 uur.. Maar goed ons probleem niet. Wij hebben heerlijk gegeten tussen alle latino´s. Buikje vond het ´s nachts wat minder lekker, dus de nachtrust was wat minder.

Zaterdag stond in het teken van relaxen. Nou dat hebben we gedaan! Lekker samen thuis gekookt, met als bedoeling geld te besparen voor het uitgaan in de avond. Tot dat we erachter kwamen dat het al 1 uur was toen de film was afgelopen.. Achjoh dan kijken we toch nog een film, jammer genoeg was de wijn al op.. Uiteindelijk om 5 uur gaan slapen.

Zondag was het wat minder weer, tijd om de extra koffer in te pakken. God wat lastig en vreemd om alweer te bedenken dat het avontuur er al bijna op zit! Natuurlijk hebben we nog even geluncht bij de zee, zodat meneer nog een broodje hamburger kon eten. Ik ben maar voor de zelf samengestelde salade gegaan. Proppie vol lagen we weer in bed om lekker een filmpje te kijken. Ik was heel veel van plan om nog te doen in Málaga, maar uiteindelijk is quality time met elkaar veel belangrijker! Het heerlijke weekendje hebben we afgesloten bij Citrón, wilde naar Tapeo de Cervantes (nr.1 restaurant in Málaga) maar die waren met vakantie. Desondanks heerlijk gegeten, het kan ook niet anders hier in Málaga.

Bijna thuis nog even een taxi gefixt voor de nacht die mooi op tijd stond te wachten om jammer genoeg Daïm weer naar het vliegveld te brengen. Gelukkig heb ik van hem geleerd hoe ik de deur in één keer open kan maken en was ik wel gelijk weer in mn kamer. Afgelopen week heb ik namelijk regelmatig enkele minuten voor de deur gestaan..

Nu wordt het aftellen geblazen voordat ik weer thuis ben en de liefde van mijn leven weer zie. We hebben in ieder geval een goed vooruitzicht!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Caro

Ik ben Caro, 20 jaar en ga eindelijk één van mijn dromen verwezenlijken: In Spanje wonen en vooral de Spaanse taal leren in het zonnige zuiden!

Actief sinds 10 Okt. 2012
Verslag gelezen: 298
Totaal aantal bezoekers 11018

Voorgaande reizen:

12 November 2012 - 17 Mei 2013

Afstudeerstage bij Málaga Sí

Landen bezocht: