El mundo para los dos - Reisverslag uit Málaga, Spanje van Caro Hulzen - WaarBenJij.nu El mundo para los dos - Reisverslag uit Málaga, Spanje van Caro Hulzen - WaarBenJij.nu

El mundo para los dos

Blijf op de hoogte en volg Caro

20 Maart 2013 | Spanje, Málaga

Het einde komt nu echt in zicht.. Moet bekennen dat ik dat eigenlijk helemaal niet erg vind. Ik heb een enorm leuke tijd hier gehad en heb erg genoten van mijn Spaanse leventje, maar het is wel leuk geweest zo. Ik heb alles wel een beetje gezien hier en ben toe aan een nieuwe ervaring in Nice!! Het is natuurlijk een enorme luxe positie dat ik dat alweer in het vooruitzicht heb. Vooral ik er nu echt achter ben gekomen dat ik het heerlijk vind om in Zuid-Europa te wonen! Ik moet ook wel bekennen dat alles in Nederland een stuk beter geregeld is. Daar kunnen ze in het zuiden zeker nog van leren..

Afgelopen week is er niet zoveel bijzonders gebeurd. Het regende veel, op 1 dag na. Het weer was echt heerlijk dus ik dacht lekker op het strand te gaan zitten na werk. Jammer genoeg was niet voor een lange tijd omdat ik nogal werd lastig gevallen door een rare kerel die heel graag met me wilde afspreken om nieuwe mensen te leren kennen en wilde weten waar ik woonde en hoelang ik nog bleef en ga zo maar door. Laat ik het zo zeggen, ik zat niet meer op m'n gemak van het zonnetje te genieten zelfs niet toen ik naar huis liep en het gevoel had dat ik werd achtervolgd..

Woensdag was de activiteit van Tatjana, tapas eten bij Cortijo de Pepe. Waren met een hele club dus dat was gezellig. Lekker wat verschillende dingen geproefd zoals schaap en stier.. Mijn voorkeur ging toch uit naar de piri-piri gamba´s!

Donderdag en vrijdag bestonden voornamelijk uit aan m’n scriptie werken en films kijken. Zaterdag moest ik weer werken, uit werk met Tatjana en Kim even naar het centrum geweest. De keuze was al snel gemaakt voor het overdekte winkelcentrum vanwege het ´heerlijke´ weer.. Eerst nog even goedkoop geluncht natuurlijk. Uiteindelijk was ik om 7 uur weer thuis met enkel een paar oorbellen voor 1 euro. Goed gedaan dus! Rond half 9 zat ik weer in de bus naar het centrum om lekker te gaan eten bij Matahambre met Tatjana en Kim. Was weer goed te doen!!

Zondag heb ik een beetje aan Spaans gewerkt, lekker films gekeken en alvast een beetje m´n koffer ingepakt. Jammer genoeg waren het 2 uur voor niks aan Spaans werken toen ik er achter kwam dat ik het bestand niet had opgeslagen. Top!

Maandag was het heerlijk weer! Om 7 uur in de avond nog 25 graden dus ben ik weer eens een stukje gaan rennen. Moet zeggen dat ik nu nog spierpijn in m’n kuiten heb omdat het alweer even geleden was. Verder deze week niet zoveel uitgevoerd buiten werk. Vrijdag heb ik weer gezellig bezoek!! Heb er zin in! En daarna is het echt aftellen tot dat ik eindelijk weer iedere dag bij mijn cariño kan zijn!!!!!!!

  • 21 Maart 2013 - 12:04

    Marit:

    Die kerel die je lastigviel! Ik wil wedden dat dat dezelfde is als toen ik er was. Die houdt het vol zeg.
    Geniet van je laatste tijd daar in het prachtige Málaga. Liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Caro

Ik ben Caro, 20 jaar en ga eindelijk één van mijn dromen verwezenlijken: In Spanje wonen en vooral de Spaanse taal leren in het zonnige zuiden!

Actief sinds 10 Okt. 2012
Verslag gelezen: 333
Totaal aantal bezoekers 11026

Voorgaande reizen:

12 November 2012 - 17 Mei 2013

Afstudeerstage bij Málaga Sí

Landen bezocht: