Te Echo De Menos! - Reisverslag uit Málaga, Spanje van Caro Hulzen - WaarBenJij.nu Te Echo De Menos! - Reisverslag uit Málaga, Spanje van Caro Hulzen - WaarBenJij.nu

Te Echo De Menos!

Blijf op de hoogte en volg Caro

17 Januari 2013 | Spanje, Málaga

En toen waren we alweer in week 10… Op de helft van mn stage! Gelukkig maar want het begint al aardig te vervelen hier op werk. De opdrachten zijn niet heel spectaculair zeg maar. Ik hou me vooral bezig met inschrijvingen, agentschappen contacten en lijsten maken van agentschappen over heel de wereld. Hierbij moet je voorstellen dat ik bijvoorbeeld voor US 1000 universiteiten één lijst moet maken met daarin hun adres, schoolnaam, telefoon, email en website. Oftewel control c en control v zijn mijn beste vriend!

Vorige week heb ik nog te horen gekregen dat ik tot 23 februari in de Hacienda kan wonen! Ben ik echt super blij mee want het minder leuke nieuws is dat ik daarna 20 min. van school kom te wonen in El Palo. In me eentje... Jippie................ Gelukkig komen er in de laatste 6 weken nog wat bezoek dus voor ik het weet ben ik weer in Nederland!!

De laatste dagen doe ik vrij weinig. Het is lang niet meer zo leuk als toen al de andere mensen in de Hacienda! Wel praat ik nu eindelijk wat Spaans met een huisgenoot, Franse vreemde kerel van 41, maar hij is wel aardig hoor. En ach ik moet het er het beste van maken en dat doe ik door lekker ieder weekend te gaan winkelen en soms ook nog doordeweeks één keertje als ik het niet kan laten haha. Daarnaast lekker veel te skypen en films te kijken. Oja ik leer ook nog af en toe Spaans maar na de hele dag gewerkt te hebben, heb ik daar meestal niet meer zoveel zin in. Ik hoop wel heel erg dat ik hier nog een weekje les kan krijgen, maar om heel eerlijk te zijn ben ik bang van niet aangezien ik hier al vanaf dag 1 naar vraag en telkens het antwoord het zelfde is: Ja ik zal het overleggen met Javier(de baas). Naja we zullen wel zien!

Over 2 weken komt mama mij al opzoeken:D En het weekend daarna mijn guapo!!!!! Het is trouwens bijna ongezond hoe erg je iemand kan missen. God zij dank is er tegenwoordig skype en zijn we niet afhankelijk van de postduiven.

Vanavond ga ik lekker Wie is de mol kijken. Nooit gedacht dat ik dit zou gaan volgen, maar omdat ik mee doe met een poll is het eigenlijk hartstikke leuk. Het is dan ook het enige programma dat ik kan volgen, uitzendinggemist is kansloos hier! Zo'n 2 uur wachten voor een half uurtje iets kijken daaaaaaaaaaaaaag

Besos!

  • 17 Januari 2013 - 23:52

    Michelle:

    AAAAAHHH IK WOONDE IN EL PALO!!!!!! Zoooooooo grappig!!! Weet je ook welke straat? Trouwens, moet je al een extra koffer bijkopen om al je spullen mee terug te krijgen? Haloooo hee

  • 17 Januari 2013 - 23:58

    Marinda:

    Je schrijft leuk lieffie nog dos semanos en dan ben ik lekker bij je . Heb er heel veel zinnin XXX

  • 18 Januari 2013 - 00:01

    Michelle:

    En toen stond de andere helft van m'n berichtje er niet op, dus hier opnieuw:
    Als je je verveelt is het misschien wel leuk om een Hema fotoalbum te maken! Met foto's van je huisje en je stage plek en alle leuke dingen die je gedaan hebt enzo. En dan kun je ook de teksten van je reisverslagen er in doen. Is echt een super leuk aandenken! En nu je je toch verveelt...... Naja, is maar een idee

  • 18 Januari 2013 - 00:01

    Michelle:

    En toen stond de andere helft van m'n berichtje er niet op, dus hier opnieuw:
    Als je je verveelt is het misschien wel leuk om een Hema fotoalbum te maken! Met foto's van je huisje en je stage plek en alle leuke dingen die je gedaan hebt enzo. En dan kun je ook de teksten van je reisverslagen er in doen. Is echt een super leuk aandenken! En nu je je toch verveelt...... Naja, is maar een idee

  • 18 Januari 2013 - 00:02

    Michelle :

    Weer niet... Dus:

    Succes morgen nog op je stage en een fijn weekend alvast!!

    Dikke kus xxx

  • 18 Januari 2013 - 08:42

    Caro Van Hulzen:

    Haha gaat goed chel! Wel raar want in mijn mail krijg ik wel alles in één keer goed?!

    Ik weet nog niet in welke straat, is ook nog niet helemaal bekend welk huis het gaat worden;-) En ik boek zeker een koffer bij!! Maar blut ben ik nog langgggggg niet, sterker nog ik heb nog niet eens aan mn spaargeld te hoeven komen! Dus dat is super fijn, maarja wat wil je met jurkjes voor 6 euro shirtjes voor 3.. Dan gaat het natuurlijk niet zo hard:D
    Jammer genoeg moet ik morgen ook nog werken 4 uurtjes maar dan heb ik om 2 uur eindelijk weer weeken!

    xxx

  • 18 Januari 2013 - 08:43

    Caro Van Hulzen:

    Dankjewel mam! Inderdaad nog dos semanas!!! Leuk leuk xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Caro

Ik ben Caro, 20 jaar en ga eindelijk één van mijn dromen verwezenlijken: In Spanje wonen en vooral de Spaanse taal leren in het zonnige zuiden!

Actief sinds 10 Okt. 2012
Verslag gelezen: 229
Totaal aantal bezoekers 11029

Voorgaande reizen:

12 November 2012 - 17 Mei 2013

Afstudeerstage bij Málaga Sí

Landen bezocht: