Mudar de casa - Reisverslag uit Málaga, Spanje van Caro Hulzen - WaarBenJij.nu Mudar de casa - Reisverslag uit Málaga, Spanje van Caro Hulzen - WaarBenJij.nu

Mudar de casa

Blijf op de hoogte en volg Caro

27 Februari 2013 | Spanje, Málaga

Deze week was het voor het eerst echt winters weer in Málaga. Bijna alleen maar regen en een graadje of 13. Iets dat ik absoluut niet gewend ben haha! Maar ach ik moet het er maar mee doen he..

Ik ben er inmiddels achter wat een mega miscommunicatie of naja meer wat een onzin hier zich afspeelt binnen Málaga ¡Sí!. Ik heb al aardig wat rare dingen achter de rug die opeens niet meer mochten etc. Naja vrijdag was dus weer zoiets. De hele week hoorde ik dat ik vrijdag naar de universiteiten moes om posters op te hangen en dat ik dan ook wat spullen kon brengen naar mn nieuwe kamer omdat 1 school er eigenlijk naast zit. Eenmaal vrijdag waren de posters nog steeds niet geprint. Oke dan in de middag.. In de pauze alles ingepakt en klaar gezet, kom ik op school hoef ik ineens niet meer. Want ja het printen lukt niet en ach de scholen zijn toch dicht op vrijdagmiddag. Chill..... dan moet ik dus nu NA werk op en neer spullen brengen en dat terwijl er zero werk is! Kortom een functionele middag bikini´s zoeken op ebay en in de avond in de regen natuurlijk op en neer naar mn nieuwe kamer.

Zaterdag moest ik werken, want uiteindelijk bleek het dus toch wel weer te moeten (zelfde vage communicatie). Ik met al mn spullen op werk, had op zn minst verwacht dat iemand me kon helpen of dat ik 1 keer alvast op en neer kon maar nee dat was absoluut niet mogelijk. Oke dan ga ik wel weer in mn eentje op kantoor leuk een hotel zoeken voor met Daim en verder met een bikini zoeken. Eenmaal 2 uur heb ik dus maar wat op werk laten staan voor maandag en ben ik in de bus gegaan met 2 grote koffers en nog een tas. Het was eigenlijk onmogelijk maar ik had geen keuze. Toen ik thuis was, was er verder nog niemand te bekennen dus heb ik rustig alles uit gepakt. Waar ik echt totaal geen zin in had! Me kamer is veel kleiner dus het was nog knap lastig ook om alles een beetje een plek te geven. Weer zo´n fijne communicatie was dat het internet niet deed. Ik heb werkelijk waar vanaf woensdag elke dag gevraagd of het internet het al kon doen dit weekend en ja dat zou het doen, maar nee natuurlijk niet... Na wat boodschappen gedaan te hebben was het nieuwe meisje er ook toen ik terug kwam. In de avond zijn we gezellig wezen uiteten, 3x raden: Matahambre. Wederom heerlijk gegeten en zelfs een toetje genomen, die we overigens niet op kregen zo vol zaten we!

Zondag was het weer heerlijk weer dus na ontbijt even lekker gaan hardlopen. Hardlopen is hier echt zo lekker. Zonnetje op je bol langs de zee en dit keer in korte mouwen nog wel. Om op de gezonde tour verder te gaan, zijn Elisabeth en ik een smoothie gaan drinken aan zee. Hebben een half uur gewacht op een plekje maar het was het waard. Vol in de zon met een grote smoothie met dit keer avocado erin. Erg lekker en gezond! In de avond heb ik ook maar een salade gegeten. Even goed bezig zijn de komende weken voordat ik weer naar huis ga. Ik ben er al achter dat dit me gemakkelijk af gaat, alleen niet in mn portemonnee. Tjees wat is fruit, groente en andere gezonde dingen duur!

Maandag begon weer een nieuwe werkweek. Jippie... Naja wel weer veel gedaan voor de website wat ik wel leuk vind om te doen gelukkig. Vanaf mn nieuwe huis is het overigens 20 minuten lopen, wat dus betekende dat ik maandag 80 minuten heb gelopen. Waarschijnlijk ga ik dit bijna elke dag doen zolang het droog is. Toch weer goed voor de beentjes!
Gister heb ik uit werk de hele avond gewerkt aan Spaans. Ben nu bezig met B1, maar het kost knap veel tijd om alle grammatica over te nemen in het nederlands... Vandaag is wederom weer een ´interessante´ werkdag. Vanavond heb ik mijn activiteit bij Bodega Antigua Casa, ben benieuwd.

Morgenavond komt mn lieve kacheltje weer. Afgelopen nacht werd ik gewoon wakker van de kou en inmiddels slaap ik dus met 3 dekens. Toch een beetje jammer dat ik in mn nieuwe huis geen verwarming heb. Javier vertelde wel nog dat ik aan Olga moest vragen voor de heater, maar daar moest ik ineens 3 euro per dag voor betalen laterrrrrr

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Caro

Ik ben Caro, 20 jaar en ga eindelijk één van mijn dromen verwezenlijken: In Spanje wonen en vooral de Spaanse taal leren in het zonnige zuiden!

Actief sinds 10 Okt. 2012
Verslag gelezen: 269
Totaal aantal bezoekers 11032

Voorgaande reizen:

12 November 2012 - 17 Mei 2013

Afstudeerstage bij Málaga Sí

Landen bezocht: