Navidad en Holanda - Reisverslag uit Málaga, Spanje van Caro Hulzen - WaarBenJij.nu Navidad en Holanda - Reisverslag uit Málaga, Spanje van Caro Hulzen - WaarBenJij.nu

Navidad en Holanda

Blijf op de hoogte en volg Caro

03 Januari 2013 | Spanje, Málaga

Nou ik ben weer aan het werk hoor.. Niets te doen dus schrijf ik maar weer een artikeltje.

Zoals vele van jullie weten ben ik ruim een week lekker in Nederland geweest. Kerst vieren zonder familie is geen kerst voor mij dus hop naar Nederland! En god wat was ik hier blij mee, even lekker thuis zijn veel tijd doorbrengen met m´n lieffie en familie natuurlijk. Niet zo gek dat ik uiteindelijk vier dagen kerst vierde. Erg gezellig en me tonnetje rond gegeten.. Na vier dagen was de pret nog steeds niet op en gingen Daim en ik eten bij Palazzo dat we hadden gekregen als kerstcadeau van Esther en Guy. Een super avondje met heerlijk eten, een schitterende show en als klap op de vuurpijl een overnachting in Krasnapolsky!
Zondag was het Sint & Kerst & Lois der verjaardag vieren met de meisjes. Lekker met zijn vijven wat gegeten en cadeautjes incl. gedichten uitgepakt en vooral veel gelachen.

Maandag ben ik eerst lekker met mama naar Zwaluwhoeve geweest, want ja we hadden nog een bon dat tot de 31e geldig was.. Heerlijk ontspannen om vervolgens met volle energie er tegenaan te kunnen in de avond. Super gezellige avond/nacht gehad met de jongens waardoor ik de volgende dag niet meer kan omschrijven dan als een hangover-day!!

En toen zat het er alweer op... God dat is mooi kut! Gelukkig kan ik alweer uitkijken naar in ieder geval 1 februari wanneer mama komt. Een ander lichtpuntje is dat het nog steeds heerlijk weer is en 6 januari de sale begint!!!!

¡Hasta luego!

  • 03 Januari 2013 - 16:36

    Romee:

    Lieve Caro!
    Nog heel veel plezier daar! Enjoy!!
    Ik ga je verslagen zeker weer lezen.
    Ik vond het gezellig je even te zien afgelopen weekend!

    X

  • 03 Januari 2013 - 16:41

    Caro Van Hulzen:

    Ik vond het ook gezellig!
    Als ik terug ben kom ik snel weer een drankje bij jullie!
    xxx

  • 04 Januari 2013 - 13:26

    Nina:

    SSSSSSSSSSSAALLLLEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 04 Januari 2013 - 14:08

    Caro Van Hulzen:

    Rebajaaaaaassssss

  • 04 Januari 2013 - 17:14

    Ingmar:

    Hé zussie heb nu echt helemaal gelezen vind het eigenlijk wel leuk dus ga het vaker doen . Liefs je broertje

  • 04 Januari 2013 - 20:22

    Caro Van Hulzen:

    Haha dat mag ook wel een keertje. En je hebt mazzel deze was kort vergeleken met de vorige keren! als je op reisverslagen klikt kan je ook de andere lezen. Want voorlopig zou ik toch wat minder schrijven omdat ik nu niet zoveel mee maak in mn eentje;-) Mis je me alweer? xxx

  • 04 Januari 2013 - 22:20

    Marinda:

    Lieve schat leuk je reisverslagje naar Nederland te lezen vond het super fijn om je weer even bij me te hebben we hebben veel leuke dingen gedaan samen . Ik zie je over een maandje in Spain xxxx love you

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Caro

Ik ben Caro, 20 jaar en ga eindelijk één van mijn dromen verwezenlijken: In Spanje wonen en vooral de Spaanse taal leren in het zonnige zuiden!

Actief sinds 10 Okt. 2012
Verslag gelezen: 253
Totaal aantal bezoekers 11062

Voorgaande reizen:

12 November 2012 - 17 Mei 2013

Afstudeerstage bij Málaga Sí

Landen bezocht: